Küresel ağ

Maple Bear, merkezi Kuzey Vancouver, Kanada’da bulunan, dünya çapında en büyük ve en hızlı büyüyen eğitim ağıdır. Şu anda faaliyet gösteren 460’tan fazla okul ve geliştirilmekte olan 209 okul ile Maple Bear, 39 ülke ve 5 kıtada 65.000’den fazla öğrenciye hizmet vermektedir.

Okullarımız, Kanadalı eğitim uzmanları tarafından geliştirilen okul öncesi, ilkokul ve lise için eksiksiz bir Kanada müfredatı sunar. Kanıtlanmış metodolojileri yenilikçi uygulamalarla harmanlayan, akademisyenlerde mükemmelliği ve bütünsel gelişimi sağlayan programlar sunuyoruz.

Kalite bizim önceliğimizdir. Titiz standartlar ve sürekli gözetim, her Maple Bear okulunun Kanada eğitiminin en iyisini içermesini sağlar.

*ISC Research 2023’e göre.

Küresel eğitimin yerel değerlerle buluştuğu Maple Bear ailesine katılın!

Akçaağaç Ayı'nın Hikayesi

Maple Bear, Kanada Hükümeti ve Kanada Asya Pasifik Vakfı tarafından desteklenen kar amacı gütmeyen bir kuruluş olan Kanada Eğitim Merkezi Ağı’nın (CECN) çabalarıyla tasarlandı. CECN’nin ilk amacı, Kanada eğitimini uluslararası alanda teşvik etmek ve yabancı öğrencileri Kanada’ya çekmekti.

2004 yılında, CECN yöneticileri, özellikle gelişmekte olan pazarlardaki orta sınıf ebeveynlerden, çoğu Kanada da dahil olmak üzere yurtdışında eğitim görmüş, yüksek kaliteli iki dilli Kanada eğitimi için artan bir iç talep belirledi. Bu farkındalık, Maple Bear Kanada Okullarının doğmasına yol açtı.

İlk Maple Bear okulu 2005 yılında Hindistan’ın Indirapuram (Yeni Delhi) kentinde açıldı. 2007 yılına gelindiğinde Maple Bear, Kore, Brezilya ve Hindistan’da okulları kurulmuş olan özel bir şirkete dönüştü. İki dilli daldırma programlarının başarısı, ebeveynlerin çocuklarının dil becerilerinde, öğrenmelerinde ve davranışlarında kayda değer gelişmeler gözlemlemesiyle hızla ilgi gördü.

O zamandan beri, Maple Bear Kanada eğitiminde mükemmellik ile eş anlamlı hale geldi, küresel olarak genişledi ve geleceğe hazır öğrencileri şekillendirdi.

Kurucu

Rodney Briggs'in fotoğrafı.

Kurucu Ortak & Yönetim Kurulu Üyesi

Gerald Macleod'un fotoğrafı.

Kurucu Ortak

Maple Bear Global Ekibi

José Henrique del Castillo Melo

Ceo 'su

Martine Lewis'in fotoğrafı.

Baş Akademik Görevli

Sunil Sudhakar

Operasyon Direktörü

Justine O Grady'nin fotoğrafı.

Müfredat Direktörü

Patti Çubukçu

Eğitim ve Kalite Güvence Direktörü

Tammy-Lynne Kabuğu

Akademik Projeler Direktörü

Renan Avanci

Finans Direktörü

Rebecca Manning

Operasyon Direktörü

Raissa de Freitas Calvette

Hukuk Müdürü

Maple Bear CEE Ekibi

Yann Bidan

Maple Bear CEE Genel Müdürü

Pavel Lekov

CFO

Irena Korbabicz-Putko

Akademik Direktör

Denis Bonningue

Geliştirme Direktörü

Denitsa Getova

Finans Müdürü

Nadya Kostova

Satınalma ve Ofis Müdürü

Fransa
Gates

VAD MB GS

Mateo
Cuadralar

Franchise Genişlemesi
Yönetmen

Andreea Necsulea

Operasyon Direktörü

Virjinya Momtchilova

İletişim Direktörü

Vuruş
Pankowska Belediyesi

Proje Yöneticisi

Mariya-Viktoriya
Veleva Belediyesi

Proje Yöneticisi

Ralitsa Belediyesi
Petrova

Pazarlama Müdürü

Akçaağaç Ayı Fakültesi

Maple Bear Fakültesi, dünya çapındaki Maple Bear okullarının yüksek standartlarını korumaya ve geliştirmeye kendini adamış uzman Kanadalı eğitimcilerden oluşan seçkin bir ekipten oluşur. Kanada eğitim uygulamalarındaki en son araştırma ve gelişmeleri yansıtmasını sağlamak için tescilli, özel olarak tasarlanmış müfredatı geliştirmekten sorumludurlar.

Bu standartları korumak için, öğretim üyeleri dünya çapındaki Maple Bear okullarına yıllık ziyaretler düzenleyerek programı etkili bir şekilde sunmaları için öğretmenlere uygulamalı eğitim sağlar. Ayrıca, her okulun Maple Bear’ın titiz kriterlerini karşılamasını sağlayarak ağ genelinde eğitimde tutarlılığı ve mükemmelliği teşvik eden Kalite Güvence değerlendiricileri olarak da hizmet ederler.

Sürdürülebilirlik için Küresel Bağlantı

Maple Bear okulları, dünya çapındaki öğrencileri küresel sürdürülebilirlik sorunları hakkında anlamlı öğrenmeleri için bir araya getiren Sürdürülebilirlik için Küresel Bağlantılar programı aracılığıyla küresel işbirliğini teşvik eder. Bu girişim, küresel barışı, refahı ve iklim değişikliği, eğitim ve yoksulluk gibi zorluklara yönelik çözümleri teşvik etmek için 2015 yılında kurulan Birleşmiş Milletler’in 17 Sürdürülebilir Kalkınma Hedefine (SDG’ler) ilham veriyor.

Maple Bear öğrencileri, dijital bir platformdan yararlanarak bu kritik konuları araştıran işbirlikçi projelere katılırlar. Kültürler arası bağlantılar geliştirirken gezegene özen gösterme konusunda içgörüler kazanırlar ve onları erken yaşlardan itibaren küresel fikirli vatandaşlar olmaları için güçlendirirler. Bu program, Maple Bear’ın eğitim ve sürdürülebilirlik yoluyla olumlu bir etki yaratma taahhüdünü somutlaştırmaktadır.

Geri Vermek

Maple Bear’da, öğrencileri topluluklarına geri vermenin değerini aşılayarak sorumlu küresel vatandaşlar olmaya hazırlıyoruz. Kaliteli Kanada eğitiminin, güçlü bir sosyal adalet duygusu ve küresel farkındalığa sahip eleştirel düşünürleri teşvik ettiğine inanıyoruz.

Taahhüdümüz, hayırsever katkılar ve topluluk girişimleri yoluyla sınıfın ötesine uzanır. Küresel olarak, kansere karşı mücadelede bir araya gelen Terry Fox Vakfı’nı gururla destekliyoruz ve çocuk haklarını savunmak için UNICEF ile ortaklık yapıyoruz. Yerel olarak, Maple Bear okulları kendi toplulukları içinde eğitimi geliştiren ve doğrudan bir etki yaratan projelere öncelik verir.

Toplum hizmeti de müfredata dahil edilmiştir ve öğrencileri sosyal sorumluluğu besleyen yaşlarına uygun, uygulamalı etkinliklerle tanıştırır. Geri vermenin sevincini teşvik ederek, dünyada bir fark yaratmaya hazır şefkatli liderlerden oluşan bir nesle ilham vermeyi amaçlıyoruz.

Girit, işbirliği yapın, kutlayın: 1. Küresel Akçaağaç Ayı Konferansı'ndan öne çıkanlar

Rodney Briggs

Co-Founder & Board Member

A graduate of the University of Manitoba with an MA in Political Science, Rodney served as a Canadian diplomat from 1981 to 1996 with postings to Canada’s Permanent Mission to the United Nations, the Kingdom of Thailand, the People’s Republic of China, and the Republic of Korea. He also served as President of the Professional Association of Foreign Service Officers.

In 1996, he joined the Asia Pacific Foundation of Canada as the Vice-President responsible for the Canadian Education Centre Network project and in 1997 became the first President of the newly-formed non-profit company, the Canadian Education Centre Network. In this capacity he was responsible for building the network from three centres in the Asia-Pacific region into an entity with a presence in 17 countries spanning the globe. While with the CEC Network, Rodney conceived and developed the Maple Bear education system. In March 2007, he purchased Maple Bear from the CEC Network.

As President of Maple Bear Global Schools he traveled extensively, expanding Maple Bear’s global footprint to over twenty countries.

In March 2021, Rodney retired from his operating role as President & CEO of Maple Bear Global Schools. He remains active as Board Chair and a shareholder in the company.

Gerald Macleod

Co-Founder

Gerald Macleod held both a B.A. and B.Ed from the University of Saskatchewan, a Masters degree from Carleton University in Ottawa, and a Masters of Education (second language and immersion specialization) from the University of Manitoba. In addition he held a Diplôme d’études françaises from the Université de Poitiers, and a Diplôme d’études internationales et du développement from the Université de Toulouse, France. He also received numerous academic awards, including the Government of France scholarship for Graduate Study in France.

His education credentials were extensive, beginning as a teacher in Montreal, Saskatoon and Winnipeg; as Vice-Principal and Principal at all levels of the Winnipeg school system and as a university professor of Education Administration at the Collège universitaire de Saint Boniface, Manitoba.

Gerald served as School District Director of International Education in Winnipeg; Director of International Education in the Department of Advanced Education for the Province of Manitoba, and as a consultant in international education globally. He frequently presented on international education topics to teachers, principals and school boards.

Gerald passed away in early 2021.

José Henrique del Castillo Melo

CEO

José has invaluable experience in the education sector that spans over three decades. With a proven track record of excellence and achievement, Jose’s career encompasses a comprehensive history in education, from classroom teaching to holding various senior management positions in renowned organizations, in countries like Brazil, Canada and Spain, where he played a pivotal role in expanding global presence and establishing companies as prominent players in the industry.

Martine Lewis

Chief Academic Officer

Martine is an accomplished leader with over 30 years’ experience in education, curriculum implementation, change management and strategic operations. She holds a PhD in Educational Leadership and has worked as a teacher, Principal and most recently as a Superintendent of Schools for a large public school board. As an educational leader, she is committed to building trust, developing relationships and fostering a culture of collaboration while upholding equitable and inclusive values.

Sunil Sudhakar

Justine O Grady

Director of Curriculum
Justine holds a Master of Education in Educational Leadership from Charles Sturt University and a Bachelor of Education and Bachelor of Science from St. Francis Xavier University. She has over 34 years of experience in education, as a science/biology/chemistry teacher and a school administrator. Justine also has training in conflict management, equity, and anti-racism, including a certificate in Conflict Management and Mediation from Conrad Grebel University and a Certificate in Instructional Rounds practices from Harvard University. A seasoned educational leader with extensive experience in school administration, curriculum development, and school improvement planning, Justine excels in fostering positive work environments and driving organizational improvements. Her key strengths lie in team building, conflict management, and strategic thinking, which have enabled her to mentor staff effectively, enhance instructional practices, and improve student outcomes. Justine has a deep commitment to equity, diversity, and inclusion, and to creating school environments that foster student well-being and success.

Patti Rodger

Tammy-Lynne Peel

Director of Training and Professional Development
Tammy-Lynne Peel is a leader and educator with over 30 years of experience in Ontario schools. She earned a Master’s Degree in Educational Leadership from Concordia University with a focus on mentoring and training, and holds certificates from Harvard University’s Creating Cultures of Thinking program, and from John Hattie’s Visible Learning Institute. Tammy-Lynne has led professional development initiatives in classroom management, literacy instruction, mathematics, and equitable education. As a Superintendent of Education, she directed professional learning communities focused on Teaching and Learning Critical Pathways and chaired system-level improvement teams. Her responsibilities included developing mentoring and professional development opportunities for educators and leaders and establishing performance appraisal criteria.

Renan Avanci

Rebecca Manning

Raissa de Freitas Calvette

Rodney Briggs'in fotoğrafı.

Kurucu Ortak & Yönetim Kurulu Üyesi

Manitoba Üniversitesi’nden Siyaset Bilimi alanında yüksek lisans derecesi ile mezun olan Rodney, 1981’den 1996’ya kadar Kanada’nın Birleşmiş Milletler Daimi Misyonu, Tayland Krallığı, Çin Halk Cumhuriyeti ve Kore Cumhuriyeti’ne gönderdiği Kanadalı bir diplomat olarak görev yaptı. Ayrıca Dış Hizmet Görevlileri Meslek Birliği Başkanı olarak görev yaptı.

1996 yılında Kanada Asya Pasifik Vakfı’na Kanada Eğitim Merkezi Ağı projesinden sorumlu Başkan Yardımcısı olarak katıldı ve 1997’de yeni kurulan kar amacı gütmeyen şirket olan Kanada Eğitim Merkezi Ağı’nın ilk Başkanı oldu. Bu sıfatla, ağın Asya-Pasifik bölgesindeki üç merkezden dünya çapında 17 ülkede varlığı olan bir kuruluş haline getirilmesinden sorumluydu. CEC Ağı’ndayken Rodney, Maple Bear eğitim sistemini tasarladı ve geliştirdi. Mart 2007’de CEC Network’ten Maple Bear’ı satın aldı.

Maple Bear Global Schools’un Başkanı olarak, Maple Bear’ın küresel ayak izini yirmiden fazla ülkeye genişleterek yoğun bir şekilde seyahat etti.

Mart 2021’de Rodney, Maple Bear Global Schools’un Başkanı ve CEO’su olarak işletme rolünden emekli oldu. Şirkette Yönetim Kurulu Başkanı ve hissedar olarak aktif olmaya devam etmektedir.

Gerald Macleod'un fotoğrafı.

Kurucu Ortak

Gerald Macleod, Saskatchewan Üniversitesi’nden hem lisans hem de lisans derecesine, Ottawa’daki Carleton Üniversitesi’nden yüksek lisans derecesine ve Manitoba Üniversitesi’nden Eğitim Yüksek Lisansına (ikinci dil ve daldırma uzmanlığı) sahiptir. Buna ek olarak, Université de Poitiers’den Diplôme d’études françaises ve Fransa’daki Université de Toulouse’dan Diplôme d’études internationales et du développement aldı. Ayrıca, Fransa’da Lisansüstü Eğitim için Fransa Hükümeti bursu da dahil olmak üzere çok sayıda akademik ödül aldı.

Montreal, Saskatoon ve Winnipeg’de öğretmen olarak başlayarak eğitim bilgileri kapsamlıydı; Winnipeg okul sisteminin tüm seviyelerinde Müdür Yardımcısı ve Müdür olarak ve Manitoba’daki Collège universitaire de Saint Boniface’de Eğitim Yönetimi üniversite profesörü olarak.

Gerald, Winnipeg’de Uluslararası Eğitim Okul Bölgesi Direktörü olarak görev yaptı; Manitoba Eyaleti İleri Eğitim Departmanında Uluslararası Eğitim Direktörü ve dünya çapında uluslararası eğitimde danışman olarak. Öğretmenlere, müdürlere ve okul kurullarına sık sık uluslararası eğitim konularında sunumlar yaptı.

Gerald 2021’in başlarında vefat etti.

José Henrique del Castillo Melo

Ceo ‘su

José, eğitim sektöründe otuz yılı aşkın bir süredir paha biçilmez bir deneyime sahiptir. Kanıtlanmış bir mükemmellik ve başarı geçmişine sahip olan Jose’nin kariyeri, Brezilya, Kanada ve İspanya gibi ülkelerde sınıf öğretmenliğinden tanınmış kuruluşlarda çeşitli üst düzey yönetim pozisyonlarına kadar kapsamlı bir eğitim geçmişini kapsar ve burada küresel varlığı genişletmede ve sektörde önde gelen oyuncular olarak şirketler kurmada çok önemli bir rol oynamıştır.

Martine Lewis'in fotoğrafı.

Baş Akademik Görevli

Martine, eğitim, müfredat uygulaması, değişim yönetimi ve stratejik operasyonlar alanlarında 30 yılı aşkın deneyime sahip başarılı bir liderdir. Eğitim Liderliği alanında doktora derecesine sahiptir ve büyük bir devlet okulu yönetim kurulunda öğretmen, Müdür ve en son Okul Müfettişi olarak çalışmıştır. Bir eğitim lideri olarak, eşitlikçi ve kapsayıcı değerleri korurken güven inşa etmeye, ilişkiler geliştirmeye ve bir işbirliği kültürünü teşvik etmeye kendini adamıştır.

Sunil Sudhakar

Justine O Grady'nin fotoğrafı.

Müfredat Direktörü
Justine, Charles Sturt Üniversitesi’nden Eğitim Liderliği alanında Eğitim Yüksek Lisansı ve St. Francis Xavier Üniversitesi’nden Eğitim Lisansı ve Fen Bilimleri Lisans derecesine sahiptir. Fen bilimi/biyoloji/kimya öğretmeni ve okul yöneticisi olarak eğitim alanında 34 yılı aşkın deneyime sahiptir. Justine ayrıca Conrad Grebel Üniversitesi’nden Çatışma Yönetimi ve Arabuluculuk sertifikası ve Harvard Üniversitesi’nden Öğretim Turları uygulamaları Sertifikası da dahil olmak üzere çatışma yönetimi, eşitlik ve ırkçılık karşıtı eğitimlere sahiptir. Okul yönetimi, müfredat geliştirme ve okul iyileştirme planlaması konularında kapsamlı deneyime sahip deneyimli bir eğitim lideri olan Justine, olumlu çalışma ortamlarını teşvik etme ve organizasyonel iyileştirmeleri yönlendirmede mükemmeldir. Temel güçlü yönleri, personele etkili bir şekilde mentorluk yapmasına, öğretim uygulamalarını geliştirmesine ve öğrenci sonuçlarını iyileştirmesine olanak tanıyan ekip oluşturma, çatışma yönetimi ve stratejik düşünmede yatmaktadır. Justine, eşitlik, çeşitlilik ve kapsayıcılığa ve öğrencilerin refahını ve başarısını teşvik eden okul ortamları yaratmaya derin bir bağlılığa sahiptir.

Patti Çubukçu

Tammy-Lynne Kabuğu

Eğitim ve Mesleki Gelişim Direktörü
Tammy-Lynne Peel, Ontario okullarında 30 yılı aşkın deneyime sahip bir lider ve eğitimcidir. Concordia Üniversitesi’nden mentorluk ve eğitime odaklanarak Eğitim Liderliği alanında yüksek lisans derecesi aldı ve Harvard Üniversitesi’nin Düşünme Kültürleri Yaratma programından ve John Hattie’nin Görünür Öğrenme Enstitüsü’nden sertifikalara sahiptir. Tammy-Lynne, sınıf yönetimi, okuryazarlık eğitimi, matematik ve eşitlikçi eğitim alanlarında mesleki gelişim girişimlerine öncülük etmiştir. Eğitim Müfettişi olarak, Kritik Yolları Öğretme ve Öğrenmeye odaklanan profesyonel öğrenme topluluklarını yönetti ve sistem düzeyinde iyileştirme ekiplerine başkanlık etti. Sorumlulukları arasında eğitimciler ve liderler için mentorluk ve mesleki gelişim fırsatları geliştirmek ve performans değerlendirme kriterleri oluşturmak yer aldı.

Renan Avanci

Rebecca Manning

Raissa de Freitas Calvette